WELCOME TO MY BLOG

=D
Hi guys.
Take a look with my Blog.

Tuesday, September 15, 2009

最崩溃的一天。。

今天是考试的最后的第三天~

今天考的都是全部科里最容易的几科!
昨天读了。。所以超有信心..
觉得这几科没有压力的度过~(高兴)
可是早上时~尽然!
不想说!发生什么~我也不知道!
。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。
知道后很生气!!
很伤心!
一直哭!一直打自己!大喊大叫!
割伤了自己!可是我却不知道。。。
只知道很不开心!很不开心!!
把自己锁起来一天!
六点那样才出来...
看到她很想打她!!
很想把自己杀掉在她面前!
很想知道我在这个家是谁...
很想知道我到底是谁...
:'(!!
有那么难么?
我要坚持到几时?
我很累。。。
真得很累~
放过我好么?
就求你。。把我放掉可以吗?
我的氧气不足够了。。
给我一天的快乐。。。我就会很开心了!

3 comments:

  1. aiks.. i think i knew wat had happen edi la..
    Bt... try to give and take laa ^^
    forget and forgive lo..
    Dun do some stupid matter le.. injured yourself for wat? useless de...
    life is important la, appreciate leh..
    it is hard to have a life ^^
    and i dun hope to lose a best best fren lo..
    if anything u unhappy or sometimes u moody, jst sms me lo..
    my phone always open for u de..
    BE HAPPY always la..
    i also dun hope that u also unhappy and bang ur face ma...
    face black black de where got ppl like wor..
    izzit? ^^
    so.. pass ur time wif your smile =)
    dun give ur self stress or any pressure la..
    2molo exam, try harder ba..
    dun easy to give up =)
    your best best fren always wif u and support u! ^^
    take care always..

    ReplyDelete
  2. 下次试试其他选择吧,别让自己成为没有选择权的人,只懂得打自己,让自己割伤,真的很逊吔~

    其实发泄还有很多种方法,而你有选择不同方法的权力,如:找一个风景美美的地方,大声响出来,将美美的环境破坏掉... 或不停的跑步,不停的跑步,直到身体比心情难受,心情比身体好过的时候,你也许就发现其实已经发泄够了,而世界,变得更美好。

    ReplyDelete
  3. ok...
    i know what to do...
    i will make the world to a better place for me to live..

    ReplyDelete